Tere!
Nädalavahetusel sai koos mehega käidud väikesel puhkusel Vihula mõisas. Uskumatu, et selline armas koht on meil siin samas lähedal olemas. Kogu seal viibitud aja kohta ei ole ühtegi halba sõna öelda. Sellist teenindust, nagu seal pakuti, pole ma veel kusagil mujal kohanud. Personal oli väga armas ning alati oli neil naeratus näol. Peale sellist väikest kahepäevalist puhkust on emotsioonid ülevad ning tunned, kuidas said seal end positiivse energiaga laadida.
Kui me kohale jõudsime, ootas meid toas külm vahuvein ja Vihula käsitöötrühvlid. Kuna territoorium oli suur ja tahtsime kõike näha, võtsime ringi liikumiseks golfiauto. Seal saab tegeleda paljude erinevate spordialadega, sõita paadiga, minna spasse, vaadata vanade sõidukite näitust, jalutada loodusrajal,  sõita jalgrattaga, minna ökofarmi, külastada viinamuuseumi, tutvuda veskitega, minna poodi, kohvikusse jne. Lisaks imeline mõisa aed, kus parasjagu toimus pulmapidu.
Peale mõisa tutvumist otsustasime minna spasse ujuma ja aurusauna. Aeg möödus seal olles väga kiirelt. Õhtuks oli meil pandud laud restorani küünlavalgel, laual roosilehed ning elav muusika klaverisaatel. Kõlab nagu muinasjutt 😊 aga just täpselt nii ma tundsingi. Saime proovida karu liha, põdra liha - toidud olid imehead! Nagu ka ütles ettekandja, et neil on parim kokk, siis nii tõesti on. Nautisime veini, sööki ja päikeseloojangut. Just seda viimast saime otse rõdult vaadata. Boonuseks oli veel ilutulestik, mis oli muidugi pulmaliste poolt 😃
Mina olen seda tüüpi inimene, kes hotellis ööbides paneb alati äratuse. Seda just sellel põhjusel, et nautida hommikusööki. Kuna kodus olles teen ma seda üldiselt ise, siis vahelduseks on hea kui kõik on juba valmis. Sealne hommikusöök oli väga rikkalik ja nagu me kuulsime, siis nii suure valikuga hommikulauda kohtab vähestes kohtades.
Meie paketis oli ka spa hoolitsus - vannihooldus ja duaalmassaaž pokaali vahuveiniga. Väga mõnus lõõgastus hommikul enne koju sõitu.
Ma läheksin Vihula mõisa kindlasti tagasi kuna me ajaliselt ei jõudnud proovida kõiki nende teenuseid ja lihtsalt tahaks nautida seda kaunist mõisaala. Aitäh kallis!